طراحي فعاليت- محيط

عملکرد تحصیلی مطلوب

همه مطالعات تاثیر مثبت و معنادار و چشم گیر و بلند مدت آموزش های زمان تولد تا ۶ سالگی را روی رشد شناختی (هوش) و عملکرد تحصیلی کودکان نشان داده است. با افزایش سن این تاثیرات کمتر می شوند. متوسط اندازه اثر برنامه های پیش دبستانی به ویژه آن هایی که از ۳ سالگی کودک آغاز شده اند. روی توان زبانی(شنیداری، دامنه واژگان) خواند و نوشتن، ریاضی و محاسبه، مهارت های فراشناختی و شخصیتی نرم آن ها در دبستان ۴۰ درصد می باشد. انجام این مهم در کشورهای پیشرفته در مراکزی که تحت عنوان مراکز رشد کودک دایر شده است انجام می شود.

ما در کیدرد با الگو برداری از مراکز رشد بین المللی و متخصصین این حوزه آموزش های لازم را جهت آماده سازی کودک شما برای آینده ای روشن فراهم می کنیم.

ضرورت اقتصادی

نرخ برگشت سرمایه روی کودکان با افزایش سن رابطه عکس دارد. بیشترین بازدهی مربوط به دوران پیش از دبستان است.

 

در زمینه توجیه بیولوژیک

هنگام تولد مغز یک نوزاد یک چهارم مغز بزرگسال است و تا ۳ سالگی سه برابر اندازه اولیه خود می شود که ارتباط نزدیک با کیفیت تعاملات فرد با محیط و تجارب گوناگون دارد.

پژوهش ها نشان می دهد حتی تا ۱۰ درصد تفاوت هوشی در کودکانی که آموزش های لازم را در این سن دریافت می کنند بوجود می آید. این دوران طلایی زمانی است که مغز از درجه حساسیت مطلوب برای شکل دهی مسیرهای عصبی برخوردار است و در انتهای دوره اوایل کودکی به پایین ترین درجه حساسیت مغز می رسد.

ماموریت ما

ماموریت ما ایجاد یک بنیان محکم برای کودکان و خانواده‌های آن‌ها با تاکید بر سازماندهی مراحل مهم رشد کودکان نوپا است.

ما با خدمت به خانواده‌ها، به بهبود کیفیت زندگی کودکان و جوانان در خانواده آن‌ها کمک می‌کنیم. وقتی کودکان و خانواده‌ها از پایه و اساس محکم خدمات و پشتیبانی  برخوردار باشند و اگر سیستم کودکی در سال‌های ابتدایی هماهنگ با اصل رشد باشد، کودکان رشد متناسب با ارزش‌های خود خواهندداشت.

ما با بهینه‌سازی اهمیت دوران کودکی، تشویق نوآوری و سرمایه‌گذاری در سیستم‌های مراقبت، سلامت و رشد کودکان را بهینه می‌کنیم به طوری که همه کودکان به تمام پتانسیل‌های خود می‌رسند.

همه والدین را توانمند کنیم تا فرزندان خود را برای داشتن سلامت اجتماعی و عاطفی تربیت کنند.

در کشور ما ضرورت و اهمیت توجه به تربیت و آموزش در اوایل کودکی از بلوغ کافی برخوردار نیست و همچنین سیاست گذاران مسیولیت خود در قبال این دوره ها را به عهده نگرفته اند و اشتباه رایج برخی والدین این است که آموزش کودکان ما عملا از سن مدرسه آغاز می گردد.

در کشورهای اروپایی و ژاپن از تولد تا پیش از دبستان را دوران طلایی رشد نامیده اند که از اهمیت بالایی برخوردار است و تحقیقات ضرورت آموزش کودکان از بدو تولد تا سن تابستان را از جنبه های بیولوژیک، اقتصادی(تحلیل هزینه- فایده) عملکرد تحصیلی مطلوب در طول دوره آموزش از جمله زبان، هوش، خواندن، نوشتن، ریاضی و محاسبه، رشد شخصیت و کنش های اجتماعی مطلوب(خصوصا منش های مربوط به یادگیری و تحصیل) نشان داده است.

سلامت

تغذیه

ما یک برنامه ویزیت داریم